26 oktober 2008

Back on track


De malaise lijkt weer ten einde. Na de Singelloop kreeg ik last van een achillespees en daarna griep. Pas vorige week begon ik me weer een beetje fit te voelen. Op de hometrainer kon ik me wel een beetje fit houden, maar het hield niet over.

Afgelopen donderdag een zware interval gedaan waar ik fitter uitkwam dan ik eraan begon. En vandaag voor het eerst een 20 km loop gedaan. Heel rustig in D1 en D2 om niet kapot te gaan (zie plaatje). Dat lukte, maar het gemiddelde van 10,7 was niet al te hoog. En na 16, 17 km begonnen de benen pijn te doen. Om over een aantal weken richting de 1.40 te gaan lopen op een bosparcours moet er nog wel het nodige gebeuren. Over een week of twee een keer richting de 25 km, om een drempel over te komen. Zo ver heb ik nog niet gelopen.

2 opmerkingen :

Anoniem zei

oh! ik wil ook zo'n grafiekjes... Welke hartslagmeter gebruik jij daarvoor?

[woord=sonym]

Sjaak zei

@ Marc
Zie enkele blogjes hiervoor: http://sjaakschakelt.blogspot.com/2008/09/nieuwe-wegen.html. De Garmin Forerunner 305 dus. Een dijk van een apparaat en heel prettig: hij werkt op een accu.

Ik vind de Garmin heel prettig. Maar Polar en Ciclomaster bieden hetzelfde in diverse modellen. Dit model kan je ook voor fietsen gebruiken. De Edge 305 heb ik voor fietsen, die is minder handig voor het lopen.